TALLERS i més TALLERS: ME VOY AL CAMPOOOOOO!!!! #navbar-iframe { height:0px; display:none; visibility:hidden; }

ME VOY AL CAMPOOOOOO!!!!



D'aquest cap de setmana no passa, me'n vaig al camp. Necessito aire, espai, silenci. És un troç de camp senzill, en un poblet senzill però envoltat de bosc. En el meu camp (el nostre camp, que no se m'enfadi el Xavi...) no hi ha quasi res, pero tot és possible:

Un petit cobert es converteix en un palau, una llar de foc que ens han posat els amics aquest estiu passat, és un punt de reunió, on sempre temps per una xerrada, quatre acudits, un cafetó o un patxaran.


On els cirerers, els ametllers, les pruneres, les figueres i les oliveres tenen el detall de florir cada any tot i que no els cuidem gens. Aquest és el cirerer, que ja és el doble d'alt que jo!!!


I on el Coco és més feliç que un mussol. I es fa un fart de correr lliure fins que cau esgotat a la voreta del foc.


Això sí, m'enmporto el ganxet perquè ja tinc ganes de primavera i us penso omplir de collarets de flors, de moltes flors.

Bon cap de setmana TALLERERES!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario