TALLERS i més TALLERS: HA NEVAT!!! JA ÉS HIVERN DE VERITAT!!! #navbar-iframe { height:0px; display:none; visibility:hidden; }

HA NEVAT!!! JA ÉS HIVERN DE VERITAT!!!


Foto: Oriol Bernadi. La Mola Nevada. Sant Llorenç del Munt


Aquest matí costava llevar-se eh?, quin fret! 
A les 7 i mitja, camí dells Ferrocarrils per baixar a Barcelona...embolicada com un polvoró, morta de son i fent planton al semàfor de la plaça del progrés....doncs què has de fer? mirar els cotxes que passen i la cara de pal que fa el conductor. Ostitú, m'he despertat de cop i volta quan he vist el sostre d'un cotxe ....AMB NEU!!!!  Iajuuuuuuu!!! NEUUU!. Automàticament he girat el cap cap a la Mola i estava nevada!. Ja em perdonareu la tonteria...però m'ha fet il.lusiió.

I llavors m'he rebolicat encara més dins la bufanda! M'agrada l'hivern. MOLT! i HE PENSAT QUE US HAVIA DE RECORDAR QUE .....

TOTS ELS DIMARTS PER LA TARDA TENIM TALLER DE GRANNY SQUARE. 


Mireu quin pedazo de cobrellit que li ha fet lla seva mare a l'Ana amb Granny Square. 

Vinga NOIES I NOIS!!!!, Us volem veure a Tallers i més Tallers , dale que te pego al Ganchilllo!
Recorda! ELS DIMARTS A LA TARDA! de 18 a 20h. És un dels nostres tallers mensuals, quatre sessions al mes pel mòdic preu de 30€

Anita, que t'agafo la foto!!! El copy te'l pago en vermutillo, que a veure si ens veiem ja d'una vegada!!!

2 comentarios: