TALLERS i més TALLERS: GRÀCIES NOIES!! #navbar-iframe { height:0px; display:none; visibility:hidden; }

GRÀCIES NOIES!!

Avui vull donar les gràcies a les noies que aamb el dia de mil dimonis que feia, m'han aguantat quatre hores al taller de Découpage i Craquelat. Perquè tenen mèrit les dues coses: matinar un dissabte amb fret i pluja i aguantar la meva xarrera!
Us volia posar més fotos del que hem fet avui però m'han quedat fatal!, però molt fatal. Dilluns si puc, tornaré a fer fotos de les peces que han quedat al taller i les poso..

La que sí ha quedat bé és aquesta, mireu quina xulada de caixa de fusta que li ha quedat a la Gemma. Ha costat una mica, perquè els materials de vegades reaccionen com els dóna la gana...però al final hem triomfat oi Gemma??



Aquí la Gemma ha triat un paper de Pensaments que a mi particularment m'agrada molt.Què! ha quedat xulu el craquelat o no??  I aquí no es nota massa, però la miqueta de lluentor natural de la Goma Laca i del Betum de Judea final..... li donen un toque envellit  preciós.


Bueno...i aquí la prova de que a mi m'agrada   molt aquest paper, és que m'estic fent un collaret amb ell, aplicat sobre de cercles d'alumini, reciclat de les llaunes de la cerveseta que em faig cada dia per sopar. Apa!!.

I més fotos de la Montse i de la Clàudia: un conjunt de plat i ampolla i un bol de fusta.




No hay comentarios:

Publicar un comentario